Att vara ledig.

Ingen skola idag, ingen imorgon heller. Det är skönt, samtidigt sorgligt. För det betyder att det är sommarlov på fredag. Alltså, ingen skola på tio veckor. Jag kommer sakna mina bästa tjejer!

Dagen har tillbringats hos Sussie. Efter en kvart där uppe satt jag upp på hästryggen. Det är så livet ska levas! Ännu bättre hade det varit om inte mitt knä hade börjat göra ont igen. Eller, jag började känna av det igen i lördags. Så nu är det boka tid på vårdcentralen som gäller...

Jag trivs bra hos Sussie, livet som levs där. Det är lycka i varje millimeter. Lycka, lärdom och ansvar.

Nu är jag dock supertrött, så jag ska äta, duscha och krypa i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0