30 minuter är vad jag har.

Jag har 30 minuterp å mig att plugga och helst lära mig någonting också. Jag orkar inte! Men, det är bara att bita ihop. Vid halv fyra är det dusch och fix som gäller. Sen iväg till Gunilla m. familj och grilla. Hela COPE-gänger ska vara där, nervöst!

för er osm inte vet så har mamma varit på någon COPE-kurs för att lära sig bli en bättre förälder, haha. Så hon och en av deltagarna har bestämt grillkväll idag och jag tvingas med, suck.

Aja, tillbaka till fysik. Håll tummarna för mig imorgon, okej?!

Just det, senare får ni ett inlägg om min älskade busa och dagens ridning också.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: Hahaha, det är sant. Alltid är det någon annans fel, och finns det ingen att skylla på så äre nog hästjävlen det är fel på:D

2010-06-06 @ 20:09:38
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0