Trötthet är helt okej.

Idag sitter jag inte i bilen, bra va? Hela dagen har spenderatsi soffan, eller en säng, tillsammans med min bok. Som förövrigt är utläst nu.

det är riktigt slappt och skönt här. Inte ett enda måste och man kan sova hela deagen om man så vill det. Hör ni hur härligt det låter?!

Jag lovade ju att berätta mer om kroppkakor igår, så jag får väl sköta mig oc h göra det ;)  Kroppkakor är någon konstig maträtt, som består av riven potatis, formad osm en boll. Inne i bollen är det hackat fläsk och kryddor. Bollen kokas, tills den inte är rå och sen äter man den med grädde och lingonsylt, eller vad man nu vill ha. Superläskig och ingen enorm hit, men helt okej att äta en eller två.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0