Sovmorgon = pigghet?

Jag messade Sussie igår och kollade om det var ok om jag kom lite senare idag, så jag hann packa på morgonen. Det var det! Så jag började med att sova en timme längre än vanligt, jag kunde verklige inte vakna vid tio i sju. Nu har jag fått plockat fram det mesta av kläderna, så min säng är overfylld av kläder och jag äter frukost.

Det är verkligen mycket osm ska med, för att vara borta i nio dagar, men härligt ska det blir! Jag har planerat som om vädret kommer bli bra, så nu får det se till att bli det också, punkt. Nu ska bara allt annat plockas fram, typ böcker, filmer, hygienartiklar och allt sånt. Jag tror detk ommer sluta med typ 52 väskor, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0