Resan mot drömmarnas land, börjar här.

Nu tänker jag stänga ner datan för ikväll och sova. Klockan ringer vid åtta imorgon och senast tio tänker jag vara tillbaka där jag hör hemma, hos Sussie. Dock bara för en kort visit, på eftermiddagen/kvällen är det paaaarty hos Emma och på tisdag drar ju jag till Stockholm.

Jag är så trött så jag knappast orkar hålla ögonen öppna, smidigt va? Kroppen är trött och rummet varmt. Lite feber känsla över det hela, men det får väl gå. Jag funderar på att starta en film att somna till, det vore mysigt.

Sova var det jag skulle göra ja. Sköt om er.


Sötaste Pyzen, som klarade av att leka sur på mig i ungefär 3 sekunder efter jag kommit innanför dörren och som började spinna innan jag hunnit lyfta upp honom. Världens bästa, helt enkelt. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0