Pjuu,.

Jag vaknade i natt av att hela husvagnen skakade! Varken jag eller Elin vågade gå ut och titta, då vi även hörde att grillen hade ramlat.


Imorses när jag vaknade öppnade jag dörren för att gå iväg på toa och möts av ett trasigt tält. Roligt? NEJ! Mitten pinnen och högerhörn pinne var av, jävla ungar säger jag bara!

Vi har i alla fall fått hjälp av helt underbara personer som har hjälpt oss att plocka ner, laga, flytta och sätta upp tältet. Så nu står vi på en ny plats, känner oss tryggare, lite lugnare kanske, men fortfarande spända. Vi får se hur det går att sova i natt helt enkelt.

Vi ska i alla fall försöka att njuta massor av veckan vi har kvar, göra det bästa av allt lixom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0