Olagligt.

Jag lovar, det är olagligt att vara så här trött! Min kropp ber om en dags vila, men jag vägrar. För jag njuter av att vara hos Sussie. Den får vila på Hönö. Vi åker på lördag och jag har inte ens börjat packa! Fattar ni hur kass jag är? ;)

Mina planer för morgonen gick i krash, jag var för trött för att orka köra något snabbt tempo. Bra där Rebecka, bra där! Fick i alla fall rida Morina i paddocken idag igen, gick väl lite sådär bra. Testade att rida med sporrar för första gången hos Sussie och jag tror jag väntar lite till med det. Jagä r inte redo, punkt.
Sussie påpekade heeela tiden att jag rider med för yviga hjälper, plus att jag ska tänka på att skjuta fram höften mer när jag rider. Hon vill inte se någon ankrygg. Så, nu blir det att jobba vidare det det.

Det har gått riktigt bra hos Sussie annars. LillPrinsen, Nicean, Lilla Bee och Grållan har fått hovarna verkade och Mille och Franz har fått nya skor inför Falsterbo. På lördagf åker dem, spännande!

Nu ska jag äta lite blåbärspaj och sen sova. Ha det bra alla vänner (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0