Mysdag, gånger tio.

Någon som kan gissa vad jag har gjort idag?

Rätt gissat, jag var tillbaka hos Sussie :D Trots att näsan inte riktigt är som den ska och min röst inte är sig själv, så var jag trots allt tillbaka. Jag klarade inte en till dag hemma och hade sagt att jag tänkte vara frisk tills idag, så jag satte mig på moppen i morses och åkte iväg. Helt rätt beslut!

Dagen har varit kanonhärlig och jag fick komma upp på hästryggen i ungefär 45 minuter. Verkligen inget ansträngande. Skrittade runt på Morina i ungefär 25 minuter, travade henne lite och fick sen ta över Charlie som skulle skrittas av. Det var precis lagom för mig osm inte ridit på 2,5 vecka och fortfarande var förkyld. Dock var det värt tiden, för jag fick tänka och känna efter, hur det ska kännas. Jag tror jag gjorde framsteg.

Jag tycker ni borde ta en sväng upp till Sussie snarast, det är sjuuuukt många ridhandskar för bara 50 kr som säljs ut nu. Kom, kom, kom!


Sötnosen Charlie. Visst kan man inte låta bli att smälta? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0