Mat, mat, mat.

Det känns som att jag bara ger er inlägg om mat, haha. Men, men. Äta bör man, annars dör man :D  Just nu håller Elin på att fixar mat åt oss, nice. Imorgon kommer säkert jag åka på det ;) Men, jag trivs vid spisen, eller grillen, eller var jag nu kommer hamna :)

När vi har ätit ska jag göra ingenting, sen fixa mig iför kvällsmötet. Det börjar typ vid tio, men förstä r det ne promenad dit. Fatta vilken bra motion det är här eller? Massa gående för att ta sig någostans. Jag har redan lyckats få blåsor och ömmande fotsulor, tummen upp!

Det är superfräscha toaletter här, tummen upp för det också!

Nu verkar maten vara klar, eller strax, strax, strax :D

Kommentarer
Postat av: Hanna Ling

Sv; Läs på bloggen så ska du få veta ;D

Hur har ni det på Hönö? Tältar ni? ;D

2010-07-04 @ 09:15:45
URL: http://shettisgalen.blogg.se/
Postat av: Jeanette Johansson

Nästa år vet du att man ska ha cykel på hönöveckan!

2013-08-27 @ 17:19:34
URL: http://jeanettehv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0