Godmiddag, ungefär.

Jag vaknade vid kvart i tio, vilket är supersent för att vara mig! Nu ska jag försöka ta på mig lite kläder, tvinga upp Elin ur sängen och få hjälp att tvätta håret. Min hårbotten kliar myyyyycket, alltså är det dags att tvätta det.

Vi har inte så jättebra väder här, inte än så länge. Det har regnat under natten och nu är det grått och liiite regn då och då. Vi får se hur det kommer se ut under dagen.


Utsikten från min säng, dock från igår ;)


Bild från gårdagens ungdomsmöte :)


Kommentarer
Postat av: Hanna Ling

Sv; nej vet det, skulle gjort det imorse men det kom annat ivägen, men snart ;D

2010-07-04 @ 14:28:28
URL: http://shettisgalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0