Fullt ös, som vanligt.

Idag var jag självklart hos Sussie, var skulle ni annars hitta mig? Idag har varit en lugn dag, som började med att jag var ensam i stallet. Ficad in hästarna där uppe, putsade, in med hästarna ädr nere och sen kom Sussie och Sarah.

Vi tog oss upp för att hö, tror ni inte att jag börjar blö näsblod lagom då, trdejde dagen i rad, så irreterande. Gick runt med min bomullstuss i näsan och tydligen var jag både söt och gullig, hmm.

Fick rida fram Morina åt Sussie och det känns osm att det går något bättre för varje gång jag rider. Jag börjar våga mig på att rida annat än bara runt fyrkantsspåret, jag rider mer med höften och tror även jag lyckas reglera galoppen lite åd och då. Det känns som att jag har utvecklats i alla fall. :)


Jag ger er en bild på Hajen idag, bara för att han är såld, men troligtvis kommer stå kvar hos Sussie ett tag till ändå (:


Kommentarer
Postat av: Linnea

Härligt för dig tjejen :) Du verkar trivas riktigt bra där! Ser så ut på dig iaf:) <3

2010-07-21 @ 22:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0