Frukostätande och planerande.

Jag sitter och äter frukost, samtidigt som jag planerar dagen. Eller, jag planerar morgonen hos Sussie. Hur jag tänker lägga upp den, innan någon anna dyker upp i stallet. Få gjort så mycket som möjligt, helt enkelt ;)

Igår var det fullt upp hela dagen och jag var helt slut! Tredje dagen själv med stallet är alltid värst. Självklartä r Sussie där, men jag sköter mockningen och allt sånt, hon rider Mille och Franz och fíxar inför Falsterbo. Så jag var heelt slut och allt gick extra långsamt ;)

Dock fick jag pauser lite då och då för att klappa på LillPrinsen och Nicean. Så otroligt charmerande är den hästen, LillPrinsen alltså ;) Jag tror jag är kär :D

Nejni, nu måste jag fixa mig och åka iväg. Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0