Back home.

Idag kom jag tillbaka, hem!
det är bara så, jag lever som mest när jag är hos Sussie. Jag fick rida fram Morina, till Sussie som skulle trimma henne. I början var Sarah Violin med i ridhuset, sen blev jag och Morina ensama innan Sussie kom. Jag och Morina jobbade mycket i trav och när vi blev ensama även en del i galopp. Jag gjorde galoppombyten! Jag klarade det och gissa om det kändes bra? Kanske inte helt perfekta, men det är i alla fall en början.

Blev lite fixande och trixande inne i affären och senare tog jag och Sarah tag i lösdriften. Den skulle mockas ur helt och in med nytt spån. 12 kärror senare var vi färdiga. Tungt, men välbehövligt! Nu är det rent och fint i alla fall :)



Ni glömmer väl inte att kika in på hemsidan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0