1...2...3..4?!

Jag håller på och packar inför Hönö. Det blir bara fler och fler väskor och det här börjar verkligen kännas korkat, haha. Jag är just nu uppe i två och har knappast fått packat hälften?! Eller okej, det viktigaste är nerpackat, nämligen alla kläder. De har tagit upp en väska, medan handdukaro hc öakan har tagit upp en. Hur sa jag lyckas få ner allt annat?!

Fördelen med att ha haft min pappa som pappa är att han lärt mig att packa, så om jag packar om handduksväskan, så som pappa skulle packat den, kommr jag säkert kunna få ner ännu mer. Håll tummarna?

Ni ska få en bild på all pakning sen, så länge kan ni få en bild på Mille "El Monstro" Milano.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0