Mys på dagen :)

Lägenheten är fixad, nu ska jag duscha och sen mysa upp i soffan, samtidigt som jag pluggar lite. Det har varit en härlig måndag, tillbringad heeela dagen i stallet! Vågade inte spela innebandy i skolan, av många anledningar, ås valde att sjukanmäla mig och istället har min egen typ av friluftsdag hos Sussie :)

Snart, snart är det lov. Vilket betyder pendlande mellan Vårgårda och Rödene, kan det bli bättre eller? :D

Btw, tatueringen sköter sig bra. Inga större problem med den :) Riktigt snygg är den och jag har fortfarandei nte fattat att den verkligen sitter där! Medan jag ena sekunden kan få panik och undra varför jag gjorde det, men den tatueringen står för allt vad livet betyder. Den står för kärlek, trygghet, glädje, sorg, tillit. Allt, verkligen allt. Men i första hand för min älskade, älskade Aladdin!




Kommentarer
Postat av: julia

sv ; hehe aha ok ;) ser på film, gjort idag då ?

2010-12-13 @ 19:37:09
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker den va fin!

2010-12-13 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0