Livets x2000

Ni vet änr livet rusar på och man knappast hinner sova? Ungefär så har det varit/ är det just nu. Det är inlämning, efter inlämning, efter prov, efter ridning, efter inlämning, efter  plugg , efter försök att sova, efter sömn vid fel tillfällen. När denna veckan är slut hoppas jag på lite mer lugn. Håller tummarna.

Igår flög jag av, blev knäad och skallad, av samma häst. Så nu sitter jag här med skev rygg och antagligen lätt hjärnskakning. Inte toppenroligt direkt! Speciellt inte åd hästen har så mycket energi, att hon inte går att kontrollera ordentligt. Busan.

Nu ska jag lägga mig på soffan och göra absolut ingenting, för första gången på en evighet! Vi hörs, när jag har några minuter över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0