Julklappar 2010

Jag lovade bilder på mina julklappar, mest gör jag det för min egen skull, så jag minns vem jag fått vad ifrån. Jag kan i alla fall säga att folk runtomkring mig känner mig väl och vet precis vad jag vill ha, utan att jag själv vet. Jag får nästan dåligt samvete!


Hoie (Höie) Allergo täcke från Emanuel.
Jag slipper frysa om nätterna, det är varmt, fluffigt, tjockt, låter hotelligt och världens underbaraste täcke! Stort plus att det är antibakteriet också. Precis vad hans lillasyster behövde :)


BoT Nackskydd och Dricksglas Blåklocka från Mamma.
Jag har samlat på Blåklocka sedan jag var liten, så samlingen fick utökas.
Mamma är lika fantastisk som Emanuel och vet precis vad hennes dotter behöver. Mitt BoT skydd används flitigt och sitter på plats så ofta jag kommer ihåg det. Helt amazing! Har ni aldrig testa, så har ni missat något.


Presentkort hos Sussie á 500 kr och Stallboken från Coffe.
Hästtokig syster, vad passar bättre än 500 kr hos Sussie? Inte mycket! Det betyder att jag kan köpa precis vad jag själv vill, just nu lutar det mot att spara, så köper jag ridstävlar/ariat's sommarskor till våren. Vi får se.


Mysteriet på Greveholm från Mormor och Morfar.
Julkalendertokigt barnbarn, som vill ha så många som möjligt. Tummen upp från mig!


Schampo, handkräm och Bodylotion i Julstrumpan från tomten ;)
Kanske det jag egentligen har minst nytta av, men julstrumpan är mest bara en mysig grej :)


Parfym från Linda Julklapp/Födelsedagspresent.
Parfym som luktar bubbelgum och jag verkligen älskar den! Visst kan den kännas sötsliskig, men jag älskar det, haha. Jag har en känsla av att jag kommer leva i denna sötsak :)


Sist, men inte minst, Ridbyxor och ridstrumpor från Sussie.
Pikeur Vinterridbyxor. Härligt fodrade, varma och vindtäta. Gissa vem som slipper frysa resten av vintern och verkligen tänker leva i dem?
Gersemi ullstrumpa, har två par sedan innan och är kär! Ska köpa fler, för fötterna hålls varma och sköna. Tillsammans med Ariats vinterskor är det hur skönt som helst.
HV Polo ridstrumpa. Jag har aldrig provat dessa, så en utvärdering får komma längre fram, när det inte är lika kallt ute ;)


Jag är väldigt nöjd med alla mina julklappar, vilket ni kanske kan förstå? Jag skäms, då folk runtomkring mig verkligen snappat upp småsaker jag nämnt, medan jag verkligen inte lagt något på mitten för deras del. Ni är helt fantastiska!


Kommentarer
Postat av: Bella-skötare på welsh-montainponnyn Amour

fin blogg, vilka bra julklappar du fick..

vet du vart man kan köpa stallboken??

2010-12-28 @ 22:32:33
URL: http://stoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0