Jul, jul, jul.

Ni vet när man är så trött att man knappast orkar trycka på tangenterna? Det är så mitt liv ser ut just nu, men jag njuter av det! För det betyder att jag gör något på dagarnao ch inte baraä ter godis, ser film och ligger i sängen. Iofs, skulle jag bara orka göra det max två dagar ;)

Vi har kört för fullt hos Sussie och idag var det julhandlare i massor, riktigt roligt! Det är härligt att se så många nöjda ansikten gå ut från butiken och veta att dem har ne julklapp mindre att köp.a

På tal om julklappar och jul. Igår julstädade jag mitt rum och på kvällen/eftermiddagen blev det att slå in alla julklappar, lacka och sätta på rim. Supermysigt och roligt, för det gjordes tillsammans med mamma.

Imorgon är det alltså julafton. Hur ska en person som mig tillbringa den? Förmiddagen blir i stallet, sen ensam hemma till typ kvart i tio. Jag tycker det ska bli toppenskönt, bara få slappa, vila och ta hand om mig själv. Jag ska njuta i mängder!

Vi som familj ska fira jul på juldagen, då är nämligen mamma ledig. Så mina bröder kommer hit och äter julmat, delar ut julklappar och har en allmänt mysig familjedag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0