I rädslans grepp.

Har ni någon gång känt att ni är rädda för att mista något ni älskar, för att någon som är bättre kommer in i bilden? Just nu darrar jag av skräck. Jag är så jäkla rädd att förlora det jag älskar och skattar så högt här i livet. Jag är rädd att mista en del av min trygghet. Allt pga. några bilder, ord och tankar. Jag är rädd att min kunskap inte ska räcka till, att jag kommer skjutas åt sidan och inte vara en del av det längre. Att jag ska förbli på marken. Jag är så, så rädd!


älskade flickan. jag är rädd, rädd för att vår tid ska ta slut. spola tillbaka tiden.


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; bara att skicka en rolig text :) Gärna med bilder ev. någon film :)

2010-12-14 @ 21:49:23
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0