God, underbar, Jul!

Jag har landat hemma, duschat, fått på mig kläder och ska strax fixa mat. Det har varit en helt underbar förmiddag, jag änker tillbaka, ler och skrattar till. Det är heeeelt makalöst vilka underbara människor det finns i min närhet!

Jag hoppas, mer än något annat, att alla underbara människor där ute får en underbar jul. Där de lägger tid på sig själv, ser till att njuta och få energi av julen. Jag hoppas, mer än något annat. Det vore så skönt att höra att folk runtomkring njutit av julen, vågat gå sin egen väg och fått en jul de mår bra av. För, bara för det är jul betyder det inte att man måste hinna med så mycket, träffa supermånga och få panik för man inteh unnit det men vill. Ta det lugnt, sakta ner, stressa av och njut!

VAR RÄDDA OM ER!


Jag hälsar God Jul genom en bild på mig och Quattro :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0