Galax. -v-

Jag har under många år, ända sedan Galax åkte, försökt hitta honom. Jag har inte kunnat med att fråga hans förra ägare om namn och adress till hans nya, så jag har lixom levt i ovisshet. Jag har vetat att han hamnade i stockholm, men inte så mycket mer. Jag har försökt, försökt och försökt att hitta honom. Så även igår, på nytt. Det slutade med att jag mailade "Svenska New Forest förbundet" för att se om man kunde få tag i hans nya ägares namn. Inga större problem och nu sitter jag på nålar.
Jag är så, så nära att få veta vem ägaren är och kunna få kontakt med dem och få kontakt med min älskade, älskade Lax. Åååh, håll tummarna för mig, snälla? :)


Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare! Ta chansen att vinna en reflexgrimma

sv; det låter lite kallt xD

2010-12-15 @ 13:06:07
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0