:)

Julen är så gott som över, ingen större sorg från min sida. Det har varit en mysig helg, som inte riktigt är över. det är trots allt några timmar kvar.

Just nu ligger/halvsitter jag i min säng, under mitt nya, fluffiga, varma och mysiga täcke. Emanuel vet precis vad en syster behöver, ett likadant täcke som honom ;) Jag tänkte skriva ett inlägg senare om vad som fanns i de olika paketen, men jag kan säga att jag är nöjd!
Lite senare ska ni också få ett inlägg om mina tankar om julklappar/besvikelse över julklappar, men det blir senare det.

Idag har vi kört den sista reklamen, jisses vilken halka det är ute! Men, vi har fått ut på de flesta ställena. Det värsta är trots allt inte halkan, utan alla människor som inte skottar hela vägen fram till brevlådan, så man tvingas hänga ut genom fönstret för att nå, suck!

Nu är planen att titta lite Greveholm, sen ut och fot och efter det ska jag slänga upp lite mer här på bloggen. Var rädda om er där ute i vinterkylan.

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; ja för mig gör det det =P

2010-12-26 @ 16:05:54
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; ja det gör jag

2010-12-26 @ 18:59:26
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0