Energibott nådd

Har ni någon gång känt att kroppen inte orkar? Att ni är för trötta för att orka tvinga kroppen till något? Att det enda ni vill göra är att ligga kvar i sängen några timmar till.

Det är så min värld var imorses när jag vaknade. Vid halv tio ungefär vaknade jag till liv, men kom upp ur sängen först vid halv tre. Självklart hann jag med lite grejer medan jag låg i sängen, klickade hem lite grejer på Nelly.com och Bubblerom.se, titta på massa Dieselråttor och Sjömansmöss och vila, vila, vila. När klockan var halv tre hade kroppen faktiskt vankat, så tog en snabbdusch och hamnade vid datan. Jag sitter och gäspar, gäspar och gäspar, så tror inte det blir några större problem att somna ikväll i alla fall.

Dagens klädsel är helslapp! En stor tjockträja, leggins och duntofflor, mys i mängder.



Nu ka jag äta middag, sen se mig omkring i lägenheten. Det drar i fototarmen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0