"Det är få som hedrar en ridskoleponny."

Min förmiddag började med sovmorgon och sen en nervositet större än vad jag trott. Klockan 13 var tiden bokad, så vi var därungefär tio i och körde igång på en gång. Först se modell, skriva på kontrakt och sen markera ut och fixa. Det hela tog ungefär 1h 20 min. Då inklusiva glapp i kabel, ett blodsockerfall och en bokad tid för mamma.

Resultatet blev superbra och jag är sååå nöjd! Min älskade ponny finns alltid med mig numer. Han kommer aldrig försvinna från mig igen. min fina, fina ponny.


Självklart är det för att hedra den underbaraste av dem alla. Ingen mindre än min älskade ponny Aladdin.


Kommentarer
Postat av: julia

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-13 @ 18:39:27
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: julia

sv ;hihi ok ;d det är bara bra här, vad gör durå ?;p

2010-12-13 @ 19:19:43
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0