Tisdag.

Jag har landat i Alingsås för kvällen. Först var det ksola som gällde, slutade tjugo över tolv. Tisdagart är dne slappaste dagen vill jag lova er!

När jag kom hem var det packa som gällde, sen in till Alingsås. Där skulle det dammsugas, ätas, packas upp och katter fixas. Sen drog jag iväg till Sussie, runt sådär tre och nu sitter jag här, nyduschad och fräsch :)

Hos Sussie var det först lite snabbfix i stallet, sen köra in varor på lager och efter det inventering med full koncentration. Det är bokslut idag, så allt måste vara inventerat och klart, pust! Vi fick i alla fall gjort en hel del, men Sussie och Lars fortsätter nu i natt.

Runt halv sju var det upp till ridhuset och fixa för löshoppning. Ponnierna skötte sig och det var riktigt roligt att se. Man lär sig en hel del, om inte annat fick jag lära mig att vara spåförare vid löshoppning. Det är svårare än vad det ser ut!

Nejni, nog om min dag. Nu ska jag fixa kvällsmat och krypa i säng. Klockan ringer vid sex imorgon..


De charmerande katterna, som just nu är sura på mig för att jag inte fger dem uppmärksamhet, haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du har exakt likadan tapet som jag hemma, de lilla man ser där på kanten haha :D

2010-09-01 @ 01:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0