Tävlande, ridande, sovande och plugg.

Ingen uppdatering på så gott som ett dygn. Varför kan man undra sig. Ni som vill ha den korta versionen, jag har inte haft tid.

Ni som verkligen vill veta så kan jag berätta att det började med en underbar eftermiddag/kväll hos Sussie som för var uppe på Nygård där Viktor hoppade Charlie, sen på Morinas rygg och runt travbanan. Jag var fri, ni vet fri som jag var med Pärlan. Den friheten spred sig i varje muskel. Preci vad jag behövde. Livet hos Sussie är heeelt fantstiskt!

Det blev en sen kväll, så en trött morgon. Skolan gick bra och avslutades med Foto! Rebecka är lycklig och hel igen. Hästar och Fotande, det är de som gör mig till mig.

Nu sitter jag i soffan och tittar på "A Bugs Life" Mer än så orkar jag inte, jag ska göra så lite som möjligt.


Härliga, härliga Morr. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0