sovmorgon, gilla skarpt!

IDag blev det sovmorgon igen, vilket är riktigt skönt. Jag ska vara hos Sussie vid tio och då blir det ridning :) Jag vet inte vilken häst än, men jag hoppas på någon rolig, haha.

Hur dagen kommer se ut vet jag inte. Jag måste ner till Hemmakväll i alla fall och lämna in en av filmerna jag hyrde förra veckan, så får mamma lämna in den andre. Känner inte direkt för att få förseningsavgift på någon av dem..


Jag vaknade i natt, av att jag blev mosad. Av två katter! Pyzen låg på mina ben/fötter och Pip höll på att lägga sig på min mage. Hmpf sa jag om det, vände mig på sidan och båda hoppade ner.. Kanske inte det jag ville, men det var tuuuungt och jag var stel, haha.


Älskade sötnos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0