Smatter, smatter, smatter.

Det har varit pissväder idag igen. Det var uppehåll när jag red Cappi och innan dess, men när jag fick agera bomkalle åt Sussie och Mille började det ösa ner. Inte roligt någonstans! Dock blev det uppehåll, så Sussie kunde rida Franz ute, det är skönt! Wuinn tog över och red ut ne sväng, då öppnade sigh imlen. Mitt i detta ösregn skulle jag ta mig hem, för allt var färdigt och Sussie skulle iväg. Hmm, skoj? Inte så värst!

Jag var blöt när jag kom hem, haha. Duscha, fixa katter, äta pizza och halvsova i soffan. En riktigt skön eftermiddag om jag får säga det själv. Nu får vi se vad som händer, antagligen blir det någon mer film :)


Fina Cappi, som jag förövrigt fick rida en sväng i paddocken idag, innan Sussie tog henne ne sväng hon mer. Riktigt rolig att sittap å idag! Då hon var samarbetsvillig och faktiskt gick att jobba med. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0