Regnet det bara öser ner.

Jag tänkte cykla till Sussie mellan skurarna, haha, totalt misslyckat1 När jag kom utanför dörren hade det börjat vräcka ner, tur att man har regnkläder. Dock vari nte jackan vattentät, så jag var inte helt torr när jag kom fram..

Fick rida Morina idag. Då hon hade ett svullet bakben, pga. ett liitet sår, så var det mycket skrittarbete först, så blodcirkulationen kom igång och svullnaden gick ner. Jag tror det var precis vad jag behövde. En chans för mig att hitta rätt också, för resten av passet gick helt okej! Jag tror till och med Sussie skulle tycka det, om hon såg. Självklart finns det mycket mer att jobba på och höja ribban kan man alltid, men överlag är jag nöjd.

Jag lyckades hitta takten riktigt bra i traven och verkligen rida henne där, även i galoppen lyckades jag rida henne. Kanske inte klockrent hela tiden, men stundtals gick hon faktiskt bra. Även med mig på ryggen!

Jag är helt klart nöjd med dagens pass :)


Kommentarer
Postat av: bella

sv: bra fast det har regnat och blåst, hösten är på väg nu verkar det som. söt häst (:

2010-08-24 @ 19:36:04
URL: http://lindstrompalm.blogg.se/
Postat av: bella

sv: jaa, fast jag tycker om hösten faktiskt. det är fint med alla färger(:

2010-08-24 @ 20:30:48
URL: http://lindstrompalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0