Pjuu, dags att andas.

Jag har hunnit med allt jag skulle hinna, nu är det bara blogga kvar på "Att göra"-listan. Det känns skönt, riktigt skönt.

Blev en del inköp nere på stan, fler än jag hade planerat. Kom hem med två linnen från Gina, två nagellack från Kicks samt lite andra små saker. Tänkte försöka lägga upp bild på allt sen ;)

Jag lovade ju att göra ett inlägg om alla saker jag tänkt sälja, tyvärr kommer det dröja tills tidigast fredag. Hade helt glömt av att jag bor i Alingsås hela veckan! Bra minne, inte någonstans.

Nu ska jag kolla om mina mackor tinat, sen ska jag äta och efter det tänkte jag försöka skriva ihop inlägg om gårdagen och dagen hos Sussie :)


Sötaste Pyzen, som busar runt som en tok här och har redan hårat ner mitt nydammsugade golv, buhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0