Mysfaktorer.

Vet ni vad osm gör en dag riktigt lyckad och mysig?

Jo, en ridtur med Charlie, leende från människor man tycker om, matlagning, skratt och cappuccino. Krydda lite med tidningsläsning, tv-tittande, bullätande och slappande. Då har ni den perfekta mixen.

Detä r alltså så min dag har sett ut och jag trivs riktigt bra med det måste jag säga! Jag och Charlie kanske inte var det snyggaste ekipaget, jag kunde gjort bättre ifrån mig, men dagen kunde inte blivit så mycket bättre trots det. Jag mår bra när jag är hos Sussie, så är det. Ännu bättre mår jag av att komma till lägenheten och få ta hand om mig själv. Jag trivs med livet just nu, riktigt mycket!

Kommentarer
Postat av: Matilda

jätte fin blogg verkligen!!!! är avensjuk -.- <3

2010-08-12 @ 11:31:59
URL: http://tildasfurre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0