Morgonmat.

Jag har vaknat och håller på att göra stekpannebröd. Jag drömde om det på morgonen och blev suuupersugen! Bara att leta upp ett recept på internet då och sätta fart. Nu väntar jag på att dem ska bli klara i stekpannan :)

Måmma håller på att tömma sitt rum på lösa prylar, så ska vi möblera om där inne senare. Jag tror det kan bli riktigt fint måste jag säga. Lite mer henne och mindre "bara slängt in sakerna" ;)

Receptet till stekpannebröd:

2,5 dl vetemjöl
1 tsk bakpulver
0,5 tsk salt
1 dl vatten

Blanda ingredienserna, platta ut brödet och stek i stekpannan, använd inget fett. Ät med marmelad på!  

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare =)

sv; det skiljer över 150 kr på täckena 6 frckten gick på 119 kr ungefär på börjer så det blir ändå billigare att köpa det på börjes..

2010-08-17 @ 15:46:25
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0