Listtime.

Sammanfattning sommaren 2010

- Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
Avlivade mitt hjärta.

- Dog någon som stod dig nära ?
Kan man väl säga.

- Vilka länder besökte du?
Bara Sverige ;)

- Är det något du saknar sommaren 2010 som du vill ha sommaren 2011?
 
Mari, helt klart! Plus lite mer sol tack. 

- Vilket datum från sommaren 2010 kommer du alltid att minnas?
 22 Juni, mitt hjärta fick för sista gången promenera på denna jord.

- Största misstaget?
Att jag la för lite tid på vännerna.

 - Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, var väl knäna innan sommaren.

- Bästa köpet?
Nya cykeln, dock betalade mamma ;)

- Vad spenderade du mest pengar på?
Gissningsvis mat, godis och stallkläder.

- Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många dagar hos Sussie har slutat med ett leende på läpparna.

- Vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2010?
Många, för många.!
Bl.a "NEver Gonna Be Alone - Nickelback"
"Bumpy Ride - Mohombi"
"Airplanes - B.o.B"
"3 - Britney Spears!
"OMG - Usher"

- Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?
Det har varit upp och ner hela sommaren!

- Vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?
Umgåtts med kompisarna. 

- Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag vet faktiskt inte.

- Hur tillbringade du midsommarafton?
Jag minns inte, tror vi var hos Lund :)

- Blev du kär i sommar?
Njej, inte direkt.

- Hur många förhållanden?
Noll.

- Favoritprogram på tv?
CSI :D

- Bästa boken du läste i sommar?
"Jessica&Elisabeth" Hela Serien.

- Något du önskade och fick?
Minnen.

-Något du önskade dig men inte fick?
Det är mycket, men jag kommer klara mig utan.

- Vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?
Jag kan lova att jag var hos Sussie och Pärlan.

- Finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
Helt klart!

- Hur skulle du beskriva din stil sommaren 2010?
Det bästa; Ridkläder :D

- Vad fick dig att må bra?
Stall SB!

- Vem saknade du?
Pärlan och Aladdin.

- De bästa nya människorna du träffade?
Sarah.

- Sommarens sötaste?

Morina.

- Sommarens besvikelse?
De som aldrig frågade.

- Sommarens bästa?
Stall SB!

- Sommarens största kärlek ?
Pyzen.


Kommentarer
Postat av: Flickan utan vingar

Sv: Din kommentar värmde verkligen. Jag tycker det är synd att du har en pappa som är lika idiotisk som min. Men jag finns här om du vill prata.



Ta hand om dig!<3

2010-08-29 @ 20:36:12
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/
Postat av: Jockeahlen

Sv: Precis, det borde vara i sjuan. Man blir mer intresserad och förstår allvaret med att plugga. Tidigare, men inte för tidigt :)

2010-08-29 @ 21:08:01
URL: http://jockeahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0