Lägenhetsboende.

Jag hark ommit till Alingsås.

Det första so mgjordes var att mamma dammsugade, jag får inte göra det än.. Sen har jag diskat, packat upp, satt igång en tvättmaskin och fixat rummet. Det är mycket att göra med "egen" lägenhet. Sånt man inte tänker på i vanliga fall.

Just nu funderar jag på att fixa korvstrofanoff, men tror jag gör det imorgonbitti/förmiddag istället. Jag har inte riktigt ork för det idag. Funderar på att aningen krypa upp i fåtöljen med en bra bok, eller sätta på en film.

Eller så kommer jag bli kvar här, för Pyzen kom precis och satte sig i mit knä. Älsklingen. <3


Såhär ser sovrummet ut nu när skinnfåtöljen har hamnat på plats (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0