Kvällning.

Klockan är kvart i åtta och jag tänker faktiskt göra mig iordning för kvällen. Det finns inte så mycket att göra. Jag vill titta klart filmen jag började på igår och det kan jag lika gärna göra i den mysiga sängen!

Jag har fått pluggat, läst om Moderaterna, duschat, diskat och dammsugit lite lätt. Jag harh unnit med allt jag borde hunnit med idag, förutom just att sova. Det får bli tre vädkarklockor imorgon också och cykla till tåget tidigare än idag, så jag slipper springa, haha.

Kan meddela också att första dagen i skolan var helt okej, doch sög det exakt all kraft ur mig. Jag är helt slut och kännerh ur jag dalar psykiskt. Det är inte bra, jag hade hoppats att trean skulle börja bra, men tydligen inte..


Min trygghet, min klippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0