Ingen sovmorgon inte.

Klockan är kvart i sju och jag har varit vaken i en halvtimme. Om 35 minuter måste jag cykla till tåget, alltså, ingen sovmorgon här.. Det suger att jag måste gå upp typ en timme tidigare än förra året, bara för att jag bor i Alingsås, menmen.

Det har regnat huuuur mycket som helst här i natt och jag har vaknat ett antal gånger bara därför. Tur att man har en fantastisk katt då :)

Nej ni, nu måste jag lägga fokus på maten, annarsk ommer jag komma försent till tåget. Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Sv: En storhäst betyder egentligen ingen Clide, men samtidigt så har jag blivit erbjuden hästar förut (dvs att folk kan tänka sig att betala allt för den om jag rider och tar hand om den) det skulle kunna funka, men det gäller ju att jag får ett sådant erbjudande igen.. :/ ;)

2010-08-25 @ 14:41:06
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0