Fullt ös, som vanligt med andra ord.

Jag har kommit hem. duschat och sitter nu här.

Efter Sussie åkte vi till stan en sväng och sen till Emanuels lägenhet för att städa lite till Undra när jag kommer sluta säga Emanuels lägenhet och se den som min? Iofs, den kommer aldrig bli min..


Det var ne riktigt härlig dag hos Sussie, precis en sån dag jag behövde. Jag och Sussie gav oss ut med Morina och Mille. Morina gjorde en helomvändning när vi mötte en travhäst med sulky. Annars var det bara frihet och glädje varje sekund på hennes rygg. Jag växer när jag är där uppe!

Egentligen har jag inte en aning om vad jag ska skriva om. Jag mår bra, otroligt bra. Samtidigt som det är ett stort kaos inne i mig. Jag ska flytta hemifrån och imorgon sover jag antagligen första natten i Alingsås..


Fina, fina Morina.
Jag borde försöka få nya bilder, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0