Fuck you!

Jag älskar verkligen internetpåhopp, eller inte. Just nu är jag förbannad, eller bara arg, eller besviken, eller ledsen, eller mest troligt; allt på samma gång!

Jag hade högre tankar om dig, trodde inte du skulle dömma utan se det hur ett annat perspektiv. Jag trodde du skulle förstå, att jag satte hennes välmående i centrum. Jag trodde du skulle försöka förstå och tai n det jag skriver, men fan heller att du gör. Jag hatar dig!


Hjärtat, jag gjorde allt som stog i min makt. Tack för att du, om någon, verkligen förstod och stötta mig. Min älskade flicka. <3


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad har hänt :/?

2010-08-25 @ 14:39:55
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0