Bok-freak!

För er som känner mig väl, så är det ingen nyhet. Men jag är verkligen ett bok-freak! Tittar min in i mitt sovrum, ser man två bokhyllor som är proppfulla av böcker, haha.

Tittade in på Adlibris idag och hottade en bok jag letat efter i en evighet! Nämligen, Liftarens Guide Till Galaxen. Finns ingen härligare och mysigare bok än den. Har ni inte läst den, åd har ni missat något heeeelt fantastiskt!




Kom och tänka på det nu, vad sägs om "Veckans bok" i bloggen? Jag tipsar om en bok som jag tycker är läsvärd.
Vad skulle ni tycka om det? :)


Kommentarer
Postat av: Flickan utan vingar

Det vore kul! <3 Har inte läst så mkt, men det låter verkligen kul :)

2010-08-22 @ 14:24:29
URL: http://flickanutanvingar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0