Bloggtips.

Jag tänkte dela med mig av en blogg. Jag ramlade in på hennes blogg av en slump och var fast ganska snabbt. För hon är en kämpe och kämpar för ett bättre liv, ett liv som är värt att leva, på riktigt. Ett liv utan demonerna som sällskap och hon har tagit sig en bra bit påväg, även om jag gissar ett det är en bit kvar att kämpa.

Alla vi som någon gång har mått/mår dåligt kan känna igen oss i hennes texter. Hon har inga problem att skriva om självskada och annat som många anser som tabu. Hon är en person som borde lyftas mer inom bloggvärlden, hon är en förebild för andra som mår dåligt, om man väljer att tolka hennes texter på rätt sätt. Se dem som en hjälp till ett bättre liv, för det är det hon vill.

Denna hon är:
Madicken "Conler" Eriksson.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0