världens tröttaste, men lyckligaste.

Jag är, precis som alla andra dagar denna veckan, sjukt trött med samtidigt grymt lycklig. Det härliga med att vara hos Sussie är atti ngen dagä r den andra lik, även om alla innehåller samma sak.
Idag fick jag sitta upp och rida en stund på Morina. Jag trivs på den hästens rygg, även om jag vet att hon är för svår för mig när det väl kommer till att jobba henne ordentligt. Men gosh, ni ska veta vilken kapacitet det finns i den kroppen.

Jag och småkillarna börjark omma mer och mer överrens. Jag börjar funka bättre med alla hästarna, för vi börjar lära känna varandra och jag har en ganska stor förälskele i Irma. När hon har slutat fälla ska jag stoppa ner henne i min fick och låta henne dela box med Pärlan. Att hon är högre än vad jag år lång pratar vi inte högt om och inte att ho bara är tre heller. Jag snor henne ändå :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad fin blogg, med trevliga inlägg:D

2010-04-01 @ 20:27:22
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Evelina

Härligt:D Vad är det för häst du har :)?

2010-04-01 @ 20:52:26
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0