Uppochner, framochbak.

Det blev en galen dag, som jag egenligen inte vet om jag trivs med eller inte. Det började med skola, sen blev det Sussie. Där jag var fast fram tills helv sju, då jag lyckades glömma moppenycklarna på skrivbordet.. Efter Sussie blev det Pärlan. Sen tillbaka till Sussie för att hämta moppen, osm fått punka på bakdäcket. Köra tillbaka till Pärlan, ställa moppen där och sen ta mig hem.

Lite lagom snurrigt och idag blev det minst 14 timmar borta igen, men jag trivs när det är så. Jag är helt slut i både kropp och psyke, men jag mår bra för det. Jag vet lixom var jag hör hemma, även om jag tänker försöka ta lite paus. För att uppskatta det mer när jag kommer tillbaka.

Nice fick sitt föl imorses! Det blev ett hinstföl som har fått namnet Love me tender. En så otroligt söt liten parvel, så man kan inte låta bli att fastna för honom. Lilla, lilla Love. Det ska bli spännande att se honom växa upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0