Stress, mjo visst.

Jag misstänker att jag denna veckan har pendlat mellan skola, skolbäcker, stall, plugg, data, plugg, Pärlan, sömn och skola. Lite mat har jaghu nnit med in i mellan också, iofs.
Men, har man fysikprov på fredag, så har man. Plus svenska inlämning, fotoredovisning och tre tusen skaer till, så blir det lätt så. Det skönaste är att jag tack vare två veckor hos Sussie har massa energi för att ha tagit tag i allt. Sen har det hållt sig tack vare att jag fortsatt vara igång. på tal om det, jag insåg precis att jag har hela stallet ida,g fuck, fuck, fuck! Med andra ord, nu måste jag dra iväg!

Det jag egentligen skulle säga var, jag vet inte riktigt när jag kommer ha tid att blogga ordentligt nästa gång, men jag ska se till att hinna något inlägg/dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0