Quattro - med framtiden för sig.

Igår messade jag Linda och frågade om jag fick rida Quattro, dock ska hon vila från ridning tills på torsdag men det var helt okej att jobba henne från marken. Så, det gjorde jag igår och idag fick hon en ordentlig rykt. Hon är riktigt fin och kommer bli en kanonbra häst! Med tålamod, vilkestyrka och massa pyssel kommer hon bli härlig att rida, det kan jag nästan lova.
Tänk att Lindas lilla plutta är påväg att bli ridhäst. Det är galet!


På bilderna är det jag och Quattro en vinterdag, då jag fick låna henne en stund och Linda tog Pärlan. Det var otroligt att sitta på hennes rygg. Det var en enorm kamp, men när hon gav med sig kändes det rätt, otroligt rätt.
Fina, fina lilla Quattro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0