Plugg, plugg, plugg.

Nu har jag legat på ett täcke utanför stallet i båda en halv evighet. Mina matteböcker har hållt mig sällskap och jag fattar ingenting av vad jag försöker räkna.. Jag har i alla fall kommit lite längre, men än är det mycket kvar. I alla fall en sida. Stefan hade lämnat meddelande på mammas telefon och sagt att han skulle bli försenad till sju. Varför händer alltid allt mig?! Jag har inte fått tag i Sussie, så jag vet inte om det blir träning imorgon.. Moppen är helt trasig i bakdäcket, så vi får se när den rullar igen. Det kommer bli ett 13 timmars pass idag igen och min kropp kommer inte orka så länge till. Nu ska jag sluta klaga. Det är i alla fall underbart väder och jag har en häst som är superhärlig. Plus att jag om två veckor är i Smögen och fotar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0