Mp3'n i ett nötskal?

Jag lever med min mp3 när jag åker moped, men den motarbetar mig. Mp3'n alltså, inte mopeden. Mopene brummar på så glatt och njuter lika mycket som jag av att få vara fri igen.
Nog om det och tillbaka till ämnet.
Min mp3 motarbetar mig totalt och tillåter mig bara att lyssna på Disneys julmusik! Hur fel kan det bli eller? Jag har huuuur mycket annan musik osm helst, men tydligen "Stödjs ej formatet" Ändå har jag kunnat lyssna på dem låtarna tusen gångar innan. Suck, minst.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag har en arabkorsning på 17 år som jag tävlar lite dressyr med, och så har jag en tillridningsponny som jag lämnar tillbaka till sommarn! :)

2010-04-01 @ 21:09:24
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0