Min Fina.

Nu går Pärlan i hagen igen. När vi kom hem så ställde jag henne i boxen för att hon skulle få äta hö och ta det lugnt. Mamma körde mig till Sussie och där var jag i ungefär en timme.
Vi diskuterade fram och tillbaka och kom fram till att vi ger henne lite tid. Först två-tre dagar vila och efter det kan hon ridas som vanligt, enligt vet. Så då kommer vi köra igång. Jag kommer träna någon/några gånger för Sussie för att se om det har hjälpt något. Har det gjort det och Pärlan inte verkar ha ont, då kommer hon hamna på annons. Hittar vi ingen vettig köpare, som passar in på de krav vi sätter, då kommer hon få gå vidare, faktiskt. Det låter hemskt, men i detta fallet är det de bästa. Hon ska hamna hos någon som kommer vilja jobba med henne, efter hennes förutsättningar. Inte hos någon tonåring som inte bryr sig. Punkt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0