Med framtiden framför sig.

Nu har jag landat hemma igen, efter att ha varit i stallet. Det är riktigt skönt, att faktiskt ha hela dagen framför sig. Den kommer gå åt till att städa, ut och gå och plugga. Nu ska jag först fixa mat, nudlar ;)

Pärlan var mysig idag. Började med att jobba henne på volten, som egentligen är för liten. Vilken jag aldrig riktigt vill inse, så det är inte ås konstigt att hon har jobbigt när vi rider där. Så, nu ska jag försöka att bara jobba henne i skritt på volten! Hon gjorde så gott hon kunde, min busa.
Efter att vi jobbat på volten tog vi oss ut en sväng, för att vi skulle få in lite galopp även under dagens ridtur. Hon tog båda galopperna idag också! Hon är duktig och jag vågar nästan tro att det kan hålla sig, skruttan.

Vi lyckades också gå vilse, haha. Smidigt gjort. Helt plötsligt var vi bakom sommarhagen/hagarna och att ta sig där ifrån var ju ett mysterium. Men, ut kom vi och vi levde fortfarande.

Jag är nöjd med min busa idag, hon är duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0