Lycka.

Just nu är jag för trött för att få ur mig ett enda vettigt ord, men jag är lyckligt trött. Jag fick mina timmar hos Sussie, vilket var precis vad jag behövde! Imorgon kommer jag vara tillbaka där och jag kan inte låta bli att le.

Jag fick en timme på Hajens rygg idag. det var härligt att vara tillbaka och jag hittade lite fler knappar denna gången. Formen fanns ingenstans, eller kanske någon meter då och då. Men vi busade loss i skogen, var fria för vinden och levde livet en stund båda två. Vi njöt av att vara fri från alla krav och jag kunde inte låta bli att le, stort.

Jag kan inte sätta ordentliga ord på vad jag känner när jag är hos Sussie, det måste upplevas för att man ska förstå. Men jag lever där, jag är fri, jag är lycklig. Jag mår bra där, bättre än någon annanstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0