I'm back!

Nu har jag landat hemma. Tanken är attj ag ska duscha, plugga, äta och sen sova. Jag gissar att det kommer bli duscha, data, äta, data, sova. Jag är inte särskillt bra på det där med att hålla mig till planerna helt enkelt..

Pärlan var duktig idag. Jag satte inte så höga krav, utan mest att vi skulle ut för att hon skulle få röra på sig. Jag släppte allt vad form heter och lät henne gå i sin passkritt om hon nu ville det. Dock fick hon inte lov att dra iväg, utan fick finna sig i att gå lugnt.
Hon tyckte det var jobbigt att klättra och hade svårt med v.galopp när vi sedan red ut. Inte ås konstigt egentligen, då hon fått jobba på riktigt rejält efter 6 gånger lätta och 6 gånger svåra backen. Så jagä r nöjd med henne idag, eller jag är nog mest nöjd med mig. För att jag lyckades hålla humöret uppe, trots att jag var påväg att tappa det någon/några gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0